3 motivi per sceglie i ghjoculi di lignu cum'è rigali per i zitelli

L'odore naturali unicu di tronchi, ùn importa micca u culore naturali di u legnu o i culori brillanti, i ghjoculi processati cun elli sò permeati cù creatività è idee uniche.Quessighjoculi di lignumicca solu suddisfà a percepzione di u zitellu, ma ancu ghjucà un rolu assai impurtante in cultivà a creatività di u zitellu, a capacità di pensamentu logicu spaziale è a capacità estetica artistica.

Allora, perchè duvemu sceglieghjoculi simplici di lignuper i nostri zitelli?E cumu duvemu sceglie i ghjoculi di legnu crudu di alta qualità?

20-ghjocu di legnu

3 motivi per sceglie i ghjoculi di legnu originali

1. L'uriginaleset di ghjoculi di lignuhè assai sicuru.I zitelli sempre piace à stuff i ghjoculi in bocca o piglià qualcosa da manghjà dopu à ghjucà cù i ghjoculi.Dunque, a mala qualità di i ghjoculi pò causà danni à u zitellu.Perchè i ghjoculi di legnu crudu sò fatti di materiali naturali è ùn cuntenenu micca cumposti industriali, u materiale di ghjoculi stessu ùn ponu micca minaccia per a sicurità di u zitellu.

2. Ughjoculi tradiziunali di lignuùn sò micca faciuli di dannu.I zitelli piace à scaccià i ghjoculi in terra.S'elli sò più vechji, li batteranu deliberatamente o disassemble.I ghjoculi di lignu originali ùn sò micca faciuli di rompe.Dunque, scegliendu i ghjoculi di lignu originali pò allargà a vita di u ghjocu.

3. Ughjoculi classici di lignupò inspirà più a mente.Attualmente, a maiò parte di i ghjoculi di lignu originali in u mercatu ponu esse disassemblati è assemblati à vuluntà.Ancu s'è ogni parte pare assai simplice, queste parti simplici ponu esse assemblate in diversi modi, chì ponu megliu sviluppà a creatività di u zitellu è a capacità di pensamentu logicu spaziale, è megliu inspirà a mente di u zitellu.

2 principii per a scelta di ghjoculi di legnu crudu

1. U materiale di u ghjoculu deve esse esaminatu currettamente.U legnu di u ghjocu di ghjurnale deve avè un certu gradu di durezza, è u legnu chì hè statu seccu deve esse usatu, cum'è u legnu di faghju è u gomma sò boni materiali.A superficia di i ghjoculi di lignu crudu deve esse liscia è suave per evità taglii nantu à a pelle di u zitellu.Sè dipintu, assicuratevi chì a pittura ùn hè micca tossicu.Perchè sempre piace à stuff i ghjoculi in bocca, a superficia di i ghjoculi deve esse rivestita cù cera d'api è coloranti alimentarii per impediscenu à u zitellu di masticari i ghjoculi è pruvucannu avvelenamentu.

3 motivi per sceglie i ghjoculi di lignu cum'è rigali per i zitelli

2. You deve sceglie ghjoculi chì ponu esse cambiatu.U zitellu li piace i cambiamenti, è ancu piace à ghjucà cù u so favuritughjoculi è ghjoculi educativiripetutamente.Dunque, quandu sceglite i ghjoculi di lignu crudu per u zitellu, hè megliu di sceglie quelli chì sò cunvenuti per u zitellu per operà.Certi ghjoculi chì ponu esse assemblati à vuluntà, cum'èpuzzle di lignu, staccabiletrenu di lignus, beaded toys chì ponu esse rotati è guidati, etc., sò assai boni scelte.

Avete amparatu à sceglie i ghjoculi di lignu?Cum'è un fornitore prufessiunale dii migliori ghjoculi educativi per i zitelli,pudemu furnisce suluzioni one-stop per voi.Sè avete qualchì pianu di compra, benvenutu à mandà a vostra dumanda.


Tempu di post: 21-lugliu-2021