A guida parentale hè a chjave per ghjucà i blocchi di costruzione

Prima di l'età di trè anni hè u periodu d'oru di u sviluppu di u cervellu, ma a quistione hè, avete bisognu di mandà i zitelli di dui o trè anni à diverse classi di talentu?È quelli ghjoculi abbaglianti è super divertenti cù uguali enfasi in u sonu, a luce è l'elettricità in u mercatu di i ghjoculi anu da esse riportati?

 

Quandu i genitori si pugnanu per capisce chì i corsi di sviluppu di u cervellu sanu sò utili è chì i ghjoculi anu da esse sceltu, una cosa hè faciule d'ignurà: i blocchi di custruzzione.Forsi u vostru zitellu hà digià Blocchi Geometrici, ma sapete chì i blocchi di custruzzione ùn sò micca solu divertenti, ma anu ancu benefici per u sviluppu fisicu è mentale di i zitelli.

 

blocchi di costruzione

 

Cumu sceglie i blocchi più adattati per i zitelli?

 

Ci sò troppu tipi di Blocchi Geometrici avà.Da u legnu tradiziunale di culore primariu à squisite combinazioni LEGO, ci sò parechji culori, materiali è forme.Qualessu tipu di blocchi di custruzzione pò stimulà megliu u putenziale di i zitelli?

 

Prima di tuttu, duvete sceglie i Blocchi Geometrici adattati per l'età di u zitellu.I zitelli ùn deve micca sceglie troppu cumplessu, perchè avè un sensu di frustrazione si ùn ponu micca spell, è ùn hè micca divertitu s'ellu anu un sensu di frustrazione;Quandu i zitelli sò più vechji, sceglienu blocchi di custruzzione cù alta apertura, per chì i zitelli ponu ghjucà pienu à a so creatività è pruvate constantemente sfide diverse.

 

Siconda, a qualità di i Blocchi Geometrici hè bona.Se a qualità ùn hè micca bona, hè faciule per esse chjappà, difficiuli di splice, o difficult to put together, è u zitellu perderà l'interessu.

 

Aumentà sperienza di blocchi di custruzzione di i zitelli

 

Siccomu ghjucà cù i Blocchi Geometrici hà tanti benefici, cumu i genitori ponu migliurà a so sperienza in più di furnisce i ghjoculi di blocchi di custruzzione à i so figlioli?

 

  • Ghjucà cù i zitelli cù grandi blocchi di costruzione.I genitori ponu insignà à i zitelli à classificà i blocchi secondu u so culore è a forma, cumpete cù quelli chì ponu pile i blocchi più alti, è poi lascià u zitellu spinghje.L'adulti ponu ancu spinghje è plegà una forma per i zitelli per seguità (amparà, osservà è imitate), è gradualmente aumentà a difficultà.

 

  • Incuragisce i zitelli à ghjucà cù altri zitelli.

 

  • Incuraghjite u vostru zitellu à discrive ciò chì hà custruitu.

 

  • Incuragisce i zitelli à ghjucà cù i grandi blocchi di custruzzione in una manera diversa da u solitu.

 

Chì i genitori ùn facenu micca?

 

Ùn scurasgì ti

 

Certi zitelli piacenu ghjucà cù grandi blocchi per a prima volta, mentri àutri ùn sò micca interessati.Ùn importa micca quandu u zitellu ùn piace micca.Se i genitori passanu più tempu cù u zitellu, li piacerà ancu.

 

Ùn fate micca preoccupatu di sfida à i zitelli

 

Hè impurtante di lascià u zitellu custruisce qualcosa liberamente, ma i genitori ponu ancu assignà alcune attività à u zitellu.Ancu s'ellu hè una struttura cumplessa, pudete aiutà à fà inseme.Questu ùn hè micca uccidendu a so creatività.

 

Semu un esportatore, fornitore è grossista di Montessori Puzzle Building Cubes, i nostri blocchi di costruzione soddisfanu i nostri clienti.È vulemu esse u vostru cumpagnu à longu andà, qualsiasi interessatu, benvenutu à cuntattateci.


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022