Cumu i zitelli di diverse età cumprà puzzle?

I puzzle sò sempre stati unu di i ghjoculi preferiti di i zitelli.Osservendu i puzzle mancanti, pudemu sfida cumplettamente a resistenza di i zitelli.I zitelli di diverse età anu diverse esigenze per a selezzione è l'usu di puzzle.Dunque, hè assai impurtante di sceglie u puzzle ghjustu.

 

Quandu compra puzzle, duvemu cunsiderà cumplettamente u materiale, u mudellu, a stampa, u tagliu è altri aspetti.Amparate più nantu à a compra di 3D Wood Dinosaur Jigsaw Toys.

 

puzzle

Cumu cumprà un puzzle?

 

  1. Materiale di puzzle

 

U materiale hè un fattore chì pò riflette megliu a qualità di i puzzle.In generale, i materiali di i puzzle include carta, legnu, plastica, etc.I puzzle adattati per i zitelli sò fatti di legnu è carta.U gruixu è a durezza di i puzziche deve esse osservatu quandu si compra.I puzzle di legnu più grossi, più duri è più compacti sò più ghjucabili.

 

  1. Contenutu di mudellu

 

Animal Wooden Jigsaws sò soprattuttu cumposti di animali, numeri, lettere, caratteri, veiculi, etc., ancu s'è ogni mudellu pò esse usatu per i puzzle, per i zitelli, ci deve esse una certa selettività.Semplici è incantevoli Jigsaw Owls in legnu sò più populari cù i zitelli.

 

  1. Qualità di stampa

 

U gradu di risturazione di u culore è a fermezza di a stampa di culore affettanu a qualità di i Civette di Legnu.Quandu compra puzzle, pudete sceglie puzzle cù culori ricchi è una natura di transizione.I mudelli sò ricchi di dettagli di culore per evità a ripetizione in Wooden Jigsaw Owl.

 

  1. Taglià è muzzicà

 

U tagliu di l'Animal Wooden Jigsaw hè assai particulari.I bordi di i puzzle tagliati sò puliti, ma micca affilati, è ùn taglianu micca e dite di i zitelli.A strettezza trà l'Animal Wooden Jigsaws deve esse moderatu, chì hè favurèvule à a facilità di i zitelli è micca persu.

 

Cumu fà i zitelli di diverse età cumprà puzzle?

 

  • 0-1 anni: fighjate à u mudellu

 

I zitelli di 0-12 mesi anu un spaziu di attività limitatu per via di u so sviluppu fisicu immature.Per quessa, stu periodu hè più adattatu per ellu per vede parechji culori brillanti, linee chjaru è mudelli grandi.Pruvate di sceglie i quattru culori primari di rossu, giallu, blu è verde per preparà per u sviluppu di a cognizione visuale di l'imaghjini di u zitellu.

 

  • 1-2 anni: ghjucà cù i ghjoculi assemblati

 

I zitelli à l'età di 1 pò marchjà, allargà i so orizzonti, è migliurà assai a so capacità cognitiva per capiscenu e cose è l'imaghjini.Duranti stu periodu, pudete dà à u vostru zitellu qualchi ghjoculi tridimensionali simplici chì ponu esse assemblati.

 

  • 2-3 anni: puzzle di mosaicu

 

I zitelli più di 2 anni sò in un periodu di sviluppu cognitivu rapidu.I puzzle basati nantu à e forme familiari di i bisogni di ogni ghjornu è i frutti sò faciuli per i zitelli à ricunnosce è tene in e so mani.

 

I Jigsaws di Legnu Animali anu forme geometriche è contorni di l'imaghjini animali, chì ponu permette à i zitelli di mette i pezzi di puzzle in a forma tagliata in anticipu.In particulare, Animal Wooden Jigsaw, perchè diversi animali anu u so aspettu è e caratteristiche, i zitelli sò più faciuli à identificà, chì ponu riduce a difficultà di i zitelli chì ghjucanu cù puzziche è cresce u so interessu in l'attività.

 

  • 3-5 anni vechju : puzzle d'animali o di cartoon

 

In questu stadiu, i zitelli ùn ponu micca ghjucà puzzle in modu indipendenti è necessitanu l'aiutu di l'adulti.Certi zitelli pò esse micca assai interessatu in i puzzle.Dunque, pudete truvà i libri di stampa preferiti di u vostru zitellu o puzziche di cartoni, o l'imaghjini d'animali chì spessu appariscenu in a TV per stimulà u so interessu.

 

I pezzi 3D Wood Dinosaur Jigsaw Toys sò menu è a forma hè relativamente simplice, è più ovvia a diffarenza trà i pezzi 3D Wood Dinosaur Jigsaw Toys, u più favurevule per i zitelli à assemble.I zitelli ponu sceglie i so mudelli preferiti, chì li farà più cum'è puzzle.

 

Fate una compra di Jigsaw Puzzles da a Cina, pudete uttene à un bonu prezzu si avete una grande quantità.Speremu esse u vostru cumpagnu à longu andà.


Tempu di post: Jul-12-2022